Forretningsbetingelser

Det er vigtigt du har gennemlæst vores forretningsbetingelser inden du bestiller hos os

Vores forretningsbetingelser omfatter følgende:

Vores normale forretningstid er mandag til fredag fra kl. 7.00 – 15.00

Du er velkommen til at kontakte os uden for normal forretningstid men skal vi arbejde må du betale det som er angivet under priser udenfor normal forretningstid (akut) eller bestille en tid som ligger inden for normal forretningstid ifølge vores forretningsbetingelser.

Betaling skal ske ved accept af tilbud og inden arbejdet påbegyndes ellers skal der betales for det forbrugte antal timer og materialer inden vi forlader adressen den dag der er blevet udført arbejde også selv om vi skal komme igen dagen efter hvor der ligeledes betales for dagens arbejde.

Der kan betales kontant eller med betalingskort via vores iZettle betalingskortmodtager på adressen eller via epay her på hjemmesiden.

Ønskes yderligere opgaver løst undervejs skal disse bekræftes i et nyt tilbud og ligeledes betales inden påbegyndelsen af arbejdet med mindre andet aftales.

Eventuelle aftalte rabatter gives kun såfremt at der betales inden forfaldsdatoen, overskrides denne betales det fulde beløb inkl. renter og gebyrer som bliver faktureret oveni.

Betaling skal ske senest når arbejdet er udført kontant eller med betalingskort inden vi forlader stedet såfremt der ikke er betalt ved bekræftelse af tilbud.

Skal vi hente yderligere materialer undervejs i vores arbejde skal køretiden for det betales.

Såfremt el installationen ikke er lovlig når vi kommer og udfører vores arbejde, forpligter du dig som ejer/bruger af installationen til at betale det det koster at få gjort den lovlig af os inden vi forlader adressen.

Vi dækker området øst for Storebælt (Sjælland)

Tilbudsgivning og fakturering sker via vores samarbejdspartner Billy.dk da vi som udgangspunkt skal have pengene med det samme burde det ikke være nødvendigt men skulle der ske det at vi laver en aftale om betaling som ikke bliver overholdt samarbejder vi med ADVODAN Hillerød – INKASSO som vil stå for indkrævningen af pengene. Dog håber vi at dette kan undgåes da vi gerne vil have penge for det arbejde vi laver for dig ligesom du vil når du går på arbejde for at kunne betale dine regninger.

Ved handel i Butik (webshop) på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående forretningsbetingelser.

BESTILLING/KØB AF VARER/YDELSER

Ved køb af varer/ydelser på http://www.jgisystem.dk/butik/ skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse, email, telefonnummer og betalingsinformationer. Når dette er gjort, vil du modtage en bekræftelse af din bestilling på Email.

Hvis du har yderligere spørgsmål generelt eller omkring vores forretningsbetingelser så kontakt venligst os på telefon 71 74 73 72 eller skriv til os på elektriker@jgisystem.dk.

LEVERING

Alle forsendelser indenfor Danmark koster kr. 112 DKK op til 5 kg. Vi bruger Post Danmark til at levere varerne til dig enten omdelt eller til en pakkeboks i nærheden af dig og tager derfor forbehold for evt. forsinkelser dette måtte medføre. Dog kan vi tage varerne med hvis du bestiller os til at lave arbejdet hvor fragten så er inkluderet i opstartsgebyret som gør at du vil spare de DKK 80,-.

REKLAMATIONSRET

JGIsystem yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb samt på brugsdele der må forventes at blive trætte med tiden.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles JGIsystem indenfor 8 dage efter modtagelsen.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder JGIsystem returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Vi forbeholder os ret til at få testet varen/produktet hos producenten inden reparation, ombytning eller evt. kreditering finder sted.

BETALING

JGIsystem modtager betaling via ePay.

Vi bruger ePay til at modtage kortbetalinger via en sikker side hos dem.

Betalingen vil blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle vores priser er angivet i DKK og er inkl. moms ved endelig køb.

FORTRYDELSESRET

Der er 14 dages fortrydelsesret på varerne, regnet fra den dag de modtages (gælder kun ved køb i butik her på siden). Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes beløbet inkl. fragtgebyr til din konto indenfor få dage. Omkostningerne til returnering skal du selv afholde.

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for forsinkelser, udgåede varer samt prisfejl og andre forhindringer der gør os ude af stand til at levere de/den bestilte vare(r)/ydelser.

Ved bestiling accepterer du at du har læst og forstået vores forretningsbetingelser.